RASEDUS JA TRENN

RASEDUS JA TRENN

25.03.2018 Ikka polnud kõhuga rahul :D Story of my life!

Vahepeal oli VÄIKE paus vist siit, kõigest 3 aastat või nii… 😀
Vahepeal on elu täiega muutunud ja mõtlesin, et mis ikka paremat teha siin koroona ajal, kui midagi oma unustusse vajunud blogisse kirja panna. Kunagi on äkki hea lugeda, enne Alzheimerit või nii 😀
Püüan vahepeal toimunud sündmustest siis teile tagant järgi ka jutustada, nii nagu meeles veel on enne, kui hilja.
Kes veel ei tea siis minust on saanud 13 aasta jooksul tõeline trennifanatt, sest see annab mulle nii palju energiat juurde ja peegelpilt ka ei häiri tänu sellele 😀

Kunagi lubasin endale, et olen aktiivse eluviisiga kunagi surmani ja ma loodan, et ma suudan seda lubadust ka pidada. Sai endale ka seda lubatud, et kolmandat korda ma ülekaaluliseks ei muutu, sest nii raske on otsast peale seda kuramuse pekki põletama hakata. Seega jätkasin treeningutega ka raseduse ajal samamoodi nagu mitte rasedana. Loomulikult kuulasin oma keha ja tegin kõike ikka enesetunde järgi. Samuti püüdsin jälgida ka seda, et pulss väga üle 140-ne ei tõuseks aga no vahel läks ikka üle ka, sest enesetunne oli lihtsalt hea.

BodyAttack´i ja Bodypump’i (mu 2 lemmikut) tegin lausa vist 7nda raseduskuuni, kuigi inimesed ikka vaatasid küll päris viltu, et ma olen peast vist täiesti sooda 😀 Aga no mis teha, kui trenn meeldib eks. Õigemini SEE tunne peale trenni! 😀
Sealt hetkest edasi hakkasin lihtsalt lindil kiirkõndi harrastama nö kallak tõusu suunas nii 1-2 tundi jutti. Tänu sellele kuidagi ei tundnud seda suure kõhu raskust ka, et trennis oli päris raske ja tavaline kõndimine oli selle kõrval lebo! Juba selle pärast tasus see vaev end tohutult ära. Loomulikult kartsin ma kõige rohkem, et kindlasti puhkevad mul veed just trennis ja mida ma küll siis teen aga õnneks seda ei juhtunud 😀

Ei saa üle ega ümber ka, et ma väga jälgisin, et ma ka sööks tervislikult ja mis veel tähtsam, et ei sööks kahe inimese eest, sest reaalsuses on lisaenergiat vaja vaid umbes 300 kalori võrra päevas.

Kokkuvõttes olin ma enda üle väga uhke, et suutsin nii järjepidev olla ning tänu sellele tuli minul rasedusega kaalu juurde umbes täpselt 10 kg, millest umbes 5 kg kadus sünnitusel ja ülejäänu ka suhteliselt kiiresti.
Puhkust ma endale väga ei andnud. Kui õigesti mäletan siis nädal peale sünnitust hakkasin tütrega juba õues jalutamas käima, kuna ilmad olid juba täitsa kevadised ja 2 nädalat peale sünnitust ma vist olin bodypumpis jälle 😀

Ja nii olingi mõne aja pärast jälle oma aktiivsel rajal tagasi, kuigi seda ideaalvormi, mille ma täpselt enne rasedaks jäämist saavutasin… no seda ei ole küll veel siiani päris tagasi saanud 😀 Aga you win some you lose some- right? 🙂


Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga