KAALU HOIDMISE ABC

KAALU HOIDMISE ABC

Kevad pole enam mägede taga ja päikest on iga päev aina rohkem! Igal aastal umbes samal ajal aktiveerub mingisugune motivatsioonitulv olla tervislikum ja end kätte võtta! Kes ei tahaks siis muretult suvele vastu minna juba õnnelikuma ja paremate harjumustega! Mõtlesingi, et paneks kõige lihtsamad nipid kirja siia, mis aitavad tegelikult igal aasta ajal kaalu stabiilsemana hoida – minul vähemalt toimivad 😊

 

1. Joo vett – Tihtipeale ajame näljatunde januga segamini ja selle vältimiseks soovitan juua alati enne söömist klaas vett. Vee joomine enne ja peale söögikorda on hea viis lisakilodest vabanemiseks. See aitab vältida toiduga liiale minemist ning tekitab ka täiskõhu tunde.

2. Uni – Kui me ei maga piisavalt ja stabiilsetel aegadel, siis keha tunneb energiapuudust ning seetõttu suureneb ka söögiisu. Ürita hoida ärkamise ja magamamineku aeg stabiilsena igapäevaselt.

3. Aktiivusus – Liigu päevas vähemalt 30 minutit nii, et higistama hakkad. Higistamine aitab organismil jääkainetest vabaneda. Lisaks kiirendab igasugune trenn ka ainevahetust, aitab rasvadel põleda ja teeb tuju heaks! 😊

4. Söömine – Proovi süüa väiksema taldriku pealt, sest siis tundub toidu kogus suurem ja tekib kiiremini rahulolu tunne. Söömise ajal väldi tegelemist muude asjadega ja naudi igat ampsu ja tunneta maitseid!

 

Ise olen olen libastunud sadu kordi sellega, et suure hooga üritad kõike korraga muuta ja siis lõpuks ei tule sellest asjast mitte midagi välja. Eesmärk on liikuda sammhaaval edasi parema mina poole igapäevaselt ja juurutada need harjumused endale nii sisse, et saavad loomulikuks osaks Sinu päevast! 😊

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga